Vilkår og betingelser

Oppdatert: 2016-11-14

1. Generelt

Du kan føle deg trygg med ditt valg! Vi følger nøye de lover og regler som gjelder for produksjon og kontroll av våre produkter for å sikre høy kvalitet på det ferdige produktet som blir levert til deg.

2. Priser og abonnement

Vi tilbyr abonnement, både med og uten bindingstid. Abonnement med binding løper automatisk videre etter at bindingstiden er utløpt. Det er viktig at du skifter tannbørstehodet hver måned for beste pusseresultat, og derfor er våre abonnementer strukturert slik at du aldri trenger å være uten børstehoder. Alle våre produkter er hygienisk pakket og forseglet. Alle abonnementsprodukter får du direkte i postkassen din – ingen kø på postkontoret eller på butikken.

Vennligst sjekk din ordrebekreftelse eller faktura for å se ditt aktuelle tilbud.

Du betaler din ordre med faktura. Det tilkommer en porto på 30-49 kroner avhengig av forsendelsen.

3. Leveringsmåte og leveringstid

Du mottar normalt leveringen innen ca en uke fra bestillingsdato. Vi kan per idag kun levere til adresser i Norge. Produktene blir levert direkte i postkassen din (hvis pakken er for stor, får du en slipp i postkassen og kan hente pakken på nærmeste postkontor).

Vi har alltid alle varer på lager for å sikre rask levering. Hvis vi, mot formodning, ikke kan levere innen avtalt tid, vil du umiddelbart bli informert om årsaken til forsinkelsen og informert om en ny leveringsdato. Du har da rett til å heve kjøpet av hele abonnementet uten kostnader.

4. Betalingsvilkår

Alle våre kampanjetilbud, betaler du gjennom fakturaen du mottar med forsendelsen. Ditt ordrenummer finner du i ordrebekreftelsen som kommer via e-post. Betalingsvilkår kommer an på din avtale og varierer mellom 20-30 dager. Vi ber deg derfor å være oppmerksom på forfallsdatoen for hver forsendelse. Ved aksept av din bestilling, bekrefter du at e-postadressen du angitt er korrekt og kan brukes til å sende ut informasjon i tilfeller der kredittinformasjon er innhentet.

Forsinket eller manglende betaling
Hvis betalingen er forsinket tilkommer lovbestemte purregebyrer, for tiden 60 kroner og interesse på referanserenten + 2% per måned. Hvis du har et abonnement med bindingstid og du ikke har betalt en faktura til tross for purringer, kommer gjenstående kostnader for abonnementet til umiddelbar betaling.

5. Gebyrer

Det vil alltid være en porto på 30-49 kroner avhengig av forsendelsen.

6. Angrerett

Vi følger loven om angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven). Dette betyr at du alltid har fjorten dagers angrefrist fra den dag du mottar produktet. Angreretten gjelder ikke videre forsendelser i abonnementet. Du kan ikke returnere et produkt som er blitt brukt. Du har rett til å undersøke varene, men må være i stand til å sende tilbake produktet komplett og uendret for at returen skal bli godkjent. Hvis produktet har vært brukt da det returneres, kommer det å sendes tilbake til deg. Det er også viktig at ditt kunde- eller fødselsnummer er inkludert i returen for at vi skal kunne identifisere hvem som har returnert pakken. Du må selv betale returporto, men trenger ikke å betale fakturaen du mottok sammen med startpakken.

En standardskjema for bruk av angreretten er også tilgjengelig på forbrukerrådets hjemmeside, www.forbrukerradet.no , men det er absolutt ikke noe krav på at du bruker dette.

7. Retur eller uavhentet forsendelse

Manglende betaling av én eller flere forsendelser regnes ikke som oppsigelse av kontrakten. Returnerer du produktet, eller hvis du ikke henter produktet, frigjør dette ikke deg fra plikten til å fullføre din avtale og å betale for produktet. Ønsker du at vi skal sende tilbake et returnert produkt, vil vi belaste deg med porto og ekspedisjonsgebyr på 100kr.

8. Garanti og krav

Garantien dekker varer som er feil, i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning. Kunder som ønsker å hevde feil i ordre, må ta kontakt med oss ​​så snart som mulig etter at feilen ble oppdaget via kontaktinformasjonen oppført under Kontakt oss. Klager innen to måneder fra det tidspunkt du oppdaget feilen er alltid å anses å ha vært til rett tid. Kunden har 3 års garanti.

Vi ønsker alltid at du som kunde skal bli fornøyd. Når returen er mottatt og klagen er godkjent, sender vi derfor selvfølgelig en ny forsendelse gratis, og vi vil også refundere returportoen. Vi tar sikte på at dette skal gjøres innen 30 dager etter mottak av klagen. Vi forbeholder oss retten til å nekte et krav hvis det viser seg at produktet ikke er feil i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning. For håndtering av klager, følger vi retningslinjene fra forbrukerrådet.

9. Ikke-levering

Hvis du ikke har mottatt varene innen avtalt tid, kan du kontakte vår kundeservice, og vi vil hjelpe deg med å arrangere en ny levering.

10. Personopplysningsloven

Personlig informasjon gitt eller tatt opp ved bestilling eller på annen måte innenfor rammen av avtaleforholdet vil bli behandlet i datasystemet av Super Living Products Ltd. (SLP). SLP kan supplere personlige data med informasjon innhentet fra en annen kilde, for eksempel private og offentlige registre, og da også behandle slike data. Personlige data samles inn for å oppfylle kontrakten med deg, gjennomføre kredittkontroll og markedsføring.

SLP er ansvarlig for personopplysninger, og vi følger alltid instruksene i personopplysningsloven. Som kunde har du rett til å en gang per år gratis få et uttrekk av hvilken personlig informasjon vi har om deg. Dersom noen opplysninger er feil, har du rett til å be om at opplysningene rettes. Du kan melde fra til vår kundeservice hvis du ønsker at dine personlige opplysninger ikke skal bli brukt til markedsføring.

Personopplysninger kan utleveres til og behandles av bedrifter og organisasjoner som SLP samarbeider med, for oppfyllelse av de ovennevnte formål. Ved å inngå en avtale med SLP og akseptere disse vilkårene godtar du vår behandling av personopplysninger.

11. Overføring av faktura

Alle fakturaer blir av Super Living Products Ltd. overførte til Svenska Fakturaköp AB. For å få handle med faktura forutsetter vi at du er registrert i folkeregisteret i Norge og at du er over 18 år gammel. Betalingsbetingelser på faktura er 30 dager. Hvis betaling er forsinket påløper lovbestemt purregebyr og renter på 2% per måned. Ved manglende betaling sendes faktura til inkasso.

12. Overføring av kontrakt

SLP har rett til å overføre rettigheter og plikter etter denne avtalen til en annen erverver, forutsatt at erververen kan forventes å oppfylle alle SLP sine forpliktelser i henhold til denne avtalen. Hvis SLP vil overføre sine rettigheter og plikter til en annen erverver erstatter denne SLP som part i avtalen og kunden kan i sin tur overdra sine rettigheter og forpliktelser under denne avtalen. Hvis de rettigheter og forpliktelser etter denne kontrakten er overført til en annen erverver vil det ikke innebære noen ekstra kostnad for kunden i tegningsperioden.

13. Aldersgrense

Du må være over 18 år for å handle hos oss.

14. Konfliktløsning

Hvis det mot formodning skulle oppstå en tvist, ber vi deg om å skrive et brev eller en e-post og fortelle om hendelsen. Sørg for å inkludere navn, adresse, telefonnummer, ordrenummer og grunnene til klagen. Hvis vi ikke kan løse tvisten sammen, kan du kontakte Brukerklagenemnda. Vi følger alltid Brukerklagenemndas anbefalinger.

15. Oppsigelse

Du kan alltid si opp abonnementet via telefon, e-post eller brev. Hvis du har et abonnement med bindingstid vil oppsigelsen gjelde etter at bindingstiden er utløpt. Hvis du har en abonnement uten bindingstid, må du sende inn oppsigelsen senest 10 dager før det er tid for neste utsendelse i abonnementet.

Manglende betaling regnes ikke som oppsigelse. Returnerer du pakken frikjenner du deg ikke fra betaling, se punkt 7.

16. Tilbud & Kampanjer

SLP gir kontinuerlige kampanjer for ulike produkter i serien. Tilbudene kan variere på ulike tidspunkt, men kjennetegnet av kampanjer er å gi våre kunder muligheten til å prøve vårt produkt gratis eller til en betydelig rabatt i forhold til ordinær pris. Disse tilbud og kampanjer gjelder bare for 1 prøve per husstand. SLP forbeholder seg retten til å kansellere bestillinger uten varsel dersom det er mistanke om misbruk. Hvis du har brukt en billig kampanjetilbud mer enn en gang per husholdning forbeholder seg SLP retten til å kreve full pris fra den andre (2.) bestillingen.

17. Force Majeure

SLP er fritatt for straff for unnlatelse av å utføre visse forpliktelser i henhold til denne avtalen hvis feilen skyldes frigjørende omstendigheter som beskrevet nedenfor og omstendighetene forhindrer, vanskeliggjør eller forsinker fullførelsen. Som frigjørende faktor vurderes, bl.a. offisielle handlinger eller unnlatelser, ny eller endret lovgivning, arbeidskonflikter, blokader, brann, oversvømmelse, sabotasje, uhell, stor eller annen tilsvarende omstendighet som selskapet ikke har kontroll over. Force majeure omfatter administrative beslutninger som påvirker markedet og produktene negativt, som for eksempel restriksjoner i indikasjon, advarsler, forbud mot salg, unormal nedgang i markedet og lignende.

18. Merknader og informasjon om eventuelle endringer.

Med mindre annet er angitt i vilkårene, vil informasjon fra SLP til deg som kunde sendes via brev, e-post eller i samme forsendelse med produktet. Som kunde kan du få generell informasjon om våre produkter gjennom andre typer materiale, slik som konvolutter, brosjyrer, flyers, nyhetsbrev, e-post.

19. Cookies og informasjonskapsler

Når du besøker våre nettsider kan litt informasjon lagres på datamaskinen din. Denne informasjonen blir lagret i form av en “cookie” eller lignende fil. Cookies er små tekstfiler som et nettsted overfører til harddisken eller nettleseren, som så i sin tur kan lagre informasjonskapsel på harddisken. Dette gir oss muligheten til å tjene deg bedre.

Takket være denne informasjonen i en cookie tillater oss å måle aktiviteten på nettstedet til å skreddersy informasjon til dine individuelle preferanser. Målet er at du skal spare tid og få mer ut av besøket. Ved å vise hvordan og når besøkende bruker nettstedet, kan vi stadig forbedre den. Vi vil bare bruke informasjonskapsler til å vise informasjon på harddisken din en cookie fra dentle.no har satt der. Vi bruker ikke cookies for å samle personlig informasjon som en persons navn eller e-postadresse.

Google Analytics
Dette nettstedet bruker Google Analytics, en tjeneste for webanalyse levert av Google Inc. ( “Google”). Google Analytics bruker “cookies”, som er videresendt til, og lagret av Google på servere i USA. Google bruker informasjonen til å vurdere bruk av nettsiden, lage rapporter til nettstedet om aktiviteten på nettstedet, samt for å yte andre tjenester i tilknytning til aktiviteten på nettstedet og Internett-bruk. Google kan også overføre denne informasjonen til tredjeparter dersom det kreves av loven, eller dersom slike tredjeparter behandler informasjonen på vegne av Google. Google vil ikke knytte din IP adresse med andre data som Google har innhentet.

Du kan avvise bruken av cookies ved å justere innstillingene i nettleseren din, men vi ber deg å være oppmerksom på at det kan bety at du ikke er i stand til å bruke nettsiden med full funksjonalitet. Ved å bruke dette nettstedet godtar du at Google behandler din personlige informasjon på den måten og for det formålet som er beskrevet ovenfor.

20. Kontakt oss

Vi kan hjelpe deg hvis du har spørsmål om produktene, dine bestillinger eller andre spørsmål relaterte til SLP. Vi vil svare på dine spørsmål, som angår kjøp eller ordre via e-post på hverdager innen 48 timer fra det tidspunkt anmodningen er mottatt. Hvis spørsmålet ikke kan besvares innen 48 timer vil vi gi varsel samt grunnen til hvorfor og når vi kan svare på spørsmålet.

Support:

E-post: info@dentle.no
Tele: 356 922 22
Postadress: Dentle ℅ Max Marketing, Skibåsen 20C, 4636 Kristiansand

0
    0
    Handlekurv
    Handlekurven din er tom Gå tilbake til butikken
      Calculate Shipping