info@dentle.no
Telefon356 922 22
Åpningstider
Kundeservice på telefon har åpent 09.00-15.00 alle hverdager med lunch stengt 12.00-13.00
E-post blir besvart innen 48 timer.
Nå kan du velge å bli oppringt av vår kundeservice hvis det er ventetid på telefonen. Tast inn ditt telefonnummer eller velg å bli oppringt på det samme nummeret som du ringte fra. Du beholder din plass i køen, og vil bli oppringt når det er din tur.
Vi på Dentle selger våre produkter via telefon, internett, på byen, samt torg og kjøpesentre . Vi tilbyr våre produkter i løsninger som passer deg, forbrukeren, best. Hvis du velger å bli abonnent blir din elektriske tannbørste billigere eller gratis.
Hvis du lurer på hvorfor du er blitt oppringt av oss, er det fordi du tidligere har deltatt i en undersøkelse, konkurranse eller gjort et kjøp. I nesten alle markedsundersøkelser, kampanjer eller kjøp fremgår det at informasjonen kan brukes av tredjepart, for eksempel i markedsføring. For at vi skal kunne bruke mobilnummeret ditt, har du tatt aktiv del av denne informasjonen og godtatt vilkårene i kontrakten. Vi i Dentle følger naturligvis de forretningsregler som er utformet blant annet NORDMA for å fremme en seriøs bransje.
Hvis du ønsker å bli sperret for videre kontakt fra oss via telefon eller e-post, kan du sende en e-post til info@dentle.no, og angi navn, telefonnummer og e-postadresse som skal sperres.
Vi tar ansvar for all personlig informasjon - for eksempel navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer, fødselsdato , etc. - som du oppgir til oss, eller som vi mottar ved kjøp. Dentle er ansvarlig for personopplysninger og håndterer din personlige informasjon i samsvar med personvernloven.
Vi i Dentle har en rekke forskjellige tilbud på vårt produkt Dentle One. Hvordan abonnementet ditt ser ut, kommer an på hvilket av de ulike tilbudene du har valgt. Informasjon om akkurat ditt tilbud kan bli funnet i ordrebekreftelsen. Hvis du har spørsmål om ditt abonnement, er du hjertelig velkommen til å kontakte kundeservice.
Våre abonnementsvilkår fungerer slik at du kan si opp abonnementet når som helst. Dette betyr at etter at du har mottatt det antall påfyllspakker som du forpliktet deg til å motta, vil du ikke få flere utsendelser. Hvis du velger å ikke avslutte abonnementet løper det videre i henhold til avtalen.
Dine påfyllspakker leveres direkte hjem til deg annenhver måned. Hvor mange påfyllspakker du kommer til å motta avhenger av hvilket abonnement du har.
Etter at du har mottatt det antall påfyllspakker som du forpliktet deg til å motta, har du mulighet å endre intervallet på dine forsendelser. Kontakt kundeservice så hjelper vi deg!
Vi følger loven om angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven). Dette betyr at du alltid har 14 dagers angrefrist fra den dag du mottar produktet. Du kan ikke returnere et produkt som er blitt brukt. Du har rett til å undersøke varene, men må være i stand til å sende tilbake produktet komplett og uendret for at returen skal bli godkjent. Hvis produktet har vært brukt før det returneres, vil det bli sendt tilbake til deg. Det er også viktig at ditt kunde- eller fødselsnummer er inkludert i returen for at vi skal kunne identifisere hvem som har returnert pakken. Du må selv betale returporto, men trenger ikke å betale fakturaen du mottok sammen med startpakken.
Vær oppmerksom på at angreretten gjelder kun for den første forsendelsen, og dermed ikke videre forsendelser i abonnementet.
Hvis du ønsker å returnere en vare, må du kontakte kundeservice.
Dentle ℅ Max Marketing, Skibåsen 20C, 4636 Kristiansand
Siden ingen fysiske kontrakter er skrevet på telefon, blir det gjort et lydopptak av hva selgeren og forbrukeren har avtalt. Denne innspillingen har samme gyldighet som en skriftlig avtale, og representerer en trygghet for både kunder og selgere. I opptaket oppsummeres alle kontraktsmessige vilkår og forbrukeren blir informert når opptaket starter.
Har du lyst til å høre ditt lydopptak, ta kontakt med kundeservice.
For fullstendige vilkår -
klikk her..
Vi samarbeider med Nordin Capital gjeldende vår fakturahåndtering. Dette betyr at du alltid vil foreta betalinger til fakturaselskapet vårt. Hvis du har et spørsmål angående forfall eller lignende som spesifikt er relatert til din faktura så må du kontakte Paylevo sin kundeservice. Hvis spørsmålet ditt egentlig gjelder ditt abonnement eller produktet, kontakt isteden oss på Dentle.
Alle forsendelser er betalt gjennom faktura med 30-dagers betalingstid fra utskriftsdato.
Nordfin kundeservice
Telefon: +46 8-18 47 30
Epost: support@nordfincapital.se
En purring vil kun bli sendt hvis forfallsdatoen har utløpt uten at du har betalt. Det tar normalt 1-3 arbeidsdager for din betaling å registreres. Har du betalt samme dag som utløpsdatoen, og fått en purring, kan du ignorere dette.
Financial Tech Sweden AB
HANDELSBANKEN, NO 90461249298
(Paylevo AB har endret navn til Financial Tech Sweden AB)
Vi tilbyr to års garanti på alle våre produkter. Hvis du har et aktivt abonnement hos oss har du utvidet garanti selv om den lovbestemte produktgarantien er utløpt. Skulle det på noen måte være en feil på produktet, kan du kontakte kundeservice og vi vil hjelpe deg til å erstatte produktet uten kostnad.
Klikk her her for å lese mer om den svenskdesignede eltannbørsten Dentle One.