Kundeservice

Har du noen spørsmål er du hjertelig velkommen å kontakte oss,
eller se om du finner svar her under.
Mejl

info@dentle.no

Telefon

356 922 22

Facebook

Nå oss på Facebook

Åpningstider

Helligdager hverdager 8:00-15:00

Spørsmål og svar

Mitt abonnement

Hvordan ser mitt abonnement ut?

Vi i Dentle tilbyr en rekke alternativer med hensyn til produktet vårt, Dentle One. Formen du abonnerer på, avhenger derfor av hvilke av alternativene du har valgt. For detaljer om hva abonnementet ditt inneholder, sjekk ordrebekreftelsen eller oppstarts fakturaen. Hvis du har spørsmål om abonnementet ditt, ikke nøl med å ringe vår kundeserviceavdeling.

Oppsigelse av abonnementet?

Du kan når som helst si opp abonnementet, men i tilfeller der du har startet et abonnement som inneholdt en kjøpsforpliktelse, må du først oppfylle forpliktelsen. Da avsluttes abonnementet. Etter oppsigelsen vil det ikke bli sendt flere forsendelser. Hvis du velger å ikke kansellere, fortsetter abonnementet i henhold til tidligere intervaller selv etter at forpliktelsen er oppfylt.

Har du samlet for mange børstehoder? Ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg med å stoppe eller endre intervallet mellom utsendelsene. Enten på e-post info@dentle.no eller telefon 356 922 22.

Hvor ofte kommer påfyllspakkene?

Dine påfyllspakker leveres direkte hjem til deg annenhver måned.

Vi anbefaler å bytte børstehoder hver måned for å oppnå de beste børsteresultatene. Dette for å stive emaljen på tennene dine, og med tiden gir dårligere effekt. Du merker at du har lyktes hvis tennene dine er rene og fri for plakk, du ikke har dårlig ånde og at tannkjøttet er fint rosa og ikke blør når du pusser tennene.

Etter å ha mottatt antall påfyllingspakker som er inkludert i forpliktelsen, har du muligheten til å endre intervallet for forsendelsene dine. Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg.

Avtale og angrefristt

Hva innebærer angrefristen?

Vi følger loven om angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (angrerettloven). Dette betyr at du alltid har 14 dagers angrefrist fra den dag du mottar produktet. Du kan ikke returnere et produkt som er blitt brukt. Du har rett til å undersøke varene, men må være i stand til å sende tilbake produktet komplett og uendret for at returen skal bli godkjent. Hvis produktet har vært brukt før det returneres, vil det bli sendt tilbake til deg. Det er også viktig at ditt kunde- eller fødselsnummer er inkludert i returen for at vi skal kunne identifisere hvem som har returnert pakken. Du må selv betale returporto, men trenger ikke å betale fakturaen du mottok sammen med startpakken. 

Vær oppmerksom på at angreretten gjelder kun for den første forsendelsen, og dermed ikke videre forsendelser i abonnementet.  

Returadressen vår er:
Dentle ℅ Max Marketing,
Skibåsen 20C, 4636 Kristiansand

Hvis du ønsker å returnere varer til oss, kan du kontakte vår kundeserviceavdeling på +46 8 509 332 01 for å sikre at det ikke blir sendt flere produkter eller fakturaer til deg.

Hva betyr muntlig kontraktsfesting?

Siden det ikke er signert fysiske avtaler ved telefonsalg, blir det gjort et lydopptak av hva selgeren og forbrukeren har blitt enige om. Dette lydopptaket har samme gyldighet som en skriftlig avtale og er en sikkerhet for både kunde og selger. Opptaksavtalene oppgir tydelig alle avtalevilkår og forbrukeren blir informert når innspillingen begynner.

Hvis du vil høre lydopptaket ditt, kan du kontakte kundeservice.

For fullstendige avtalevilkår – klikk her

For fullstendige avtalevilkår

For fullstendige avtalevilkår – klikk her

Salg

Våre tilbud

Vi i Dentle selger produktene våre via telefon, via internett, på gaten og på markeder og på kjøpesentre. Vi pakker produktene våre i løsninger designet for å matche dine behov som forbruker. Hvis du har valgt å tegne et abonnement, får du din elektriske tannbørste til redusert pris eller til og med gratis.

Hvorfor har dere ringt meg?

Hvis du lurer på hvorfor du er blitt oppringt av oss, er det fordi du tidligere har deltatt i en undersøkelse, konkurranse eller gjort et kjøp. I nesten alle markedsundersøkelser, kampanjer eller kjøp fremgår det at informasjonen kan brukes av tredjepart, for eksempel i markedsføring. For at vi skal kunne bruke mobilnummeret ditt, har du tatt aktiv del av denne informasjonen og godtatt vilkårene i kontrakten. Vi i Dentle følger naturligvis de forretningsregler som er utformet blant annet NORDMA for å fremme en seriøs bransje.  

Hvis du lurer på hvorfor du er blitt oppringt av oss, er det fordi du tidligere har deltatt i en undersøkelse, konkurranse eller gjort et kjøp. I nesten alle markedsundersøkelser, kampanjer eller kjøp fremgår det at informasjonen kan brukes av tredjepart, for eksempel i markedsføring. For at vi skal kunne bruke mobilnummeret ditt, har du tatt aktiv del av denne informasjonen og godtatt vilkårene i kontrakten. Vi i Dentle følger naturligvis de forretningsregler som er utformet blant annet NORDMA for å fremme en seriøs bransje.

Vi tar ansvar for all personlig informasjon - for eksempel navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer, fødselsdato , etc. - som du oppgir til oss, eller som vi mottar ved kjøp. Dentle er ansvarlig for personopplysninger og håndterer din personlige informasjon i samsvar med personvernloven.

Fakturaspørsmål

Hvordan betaler jeg?

Vi samarbetar med Capway AB gällande vår fakturahantering. Detta innebär att du som kund alltid gör dina inbetalningar till Capway AB. Om du har en fråga som specifikt rör din betalning så hör du av dig till Capway kundservice. Rör din fråga egentligen din prenumeration eller produkt hör du istället av dig direkt till oss på Dentle.
Alla dina försändelser betalas via faktura som har 30 dagars betaltid från utskriftsdatumet.

Capway Finance AB
Bankgiro: 5408-7291
Tel: 010-198 91 20
E-post: kundservice@capway.se

Jeg har fått en purring

En purring vil kun bli sendt hvis forfallsdatoen har utløpt uten at du har betalt. Det tar normalt 1-3 arbeidsdager for din betaling å registreres. Har du betalt samme dag som utløpsdatoen, og fått en purring, kan du ignorere dette.

Produkt og garanti

Historien bak Dentle One

Dentle One ble født ut fra et spørsmål om teknologisk fast design av elektriske tannbørster. Vi ønsket å lage et alternativ. En effektiv børste som rengjør forsiktig og samtidig ser vakker ut. En tannbørste laget med fokus på stilrenhet og enkelhet, som ikke er overbelastet med funksjoner, men tilbyr god design og pålitelig funksjon til en god pris.

Klicka här för att läsa mer om oss.

Livstidsgaranti

Vi tilbyr alle våre kunder som abonnerer på Dentles børstehoder livstidsgaranti på Dentle tannbørsten. I tilfelle tannbørsten din Dentle slutter å fungere uansett grunn i abonnementsperioden, kan du ganske enkelt returnere tannbørsten til vårt kundeservicesenter, så sender vi deg en ny enhet gratis og resirkulerer den gamle. Uten spørsmål.  

Kontakt oss hvis du vil vite mer om fordelene med livstidsgarantien.

Hvilken garanti får jeg uten abonnement?

Vi gir to års garanti på alle våre elektriske tannbørster. Du kan når som helst velge å abonnere på påfylling av børster og dermed dekkes av livstidsgarantien så lenge abonnementet går.

Mer om produktet

Klikk her for å finne ut mer om Dentle One Plus, Dentle Zip och Dentle Flosh.

Quick guides

Klikk her for å laste ned Hurtigveiledninger for Dentle One, Dentle One Plus og Dentle Zip som PDF

Mer om Grace Wellness

Klikk her for å lese om Grace Wellness.
www.gracewellness.se

Mer om Zuave

Klikk her for å lese om den svensk designet barberhøvel Zuave.
www.zuave.se

.
Skånsom briljans fra Sverige

Dentle lager effektive elektriske tannbørster som er enklere å bruke, smart designet, mykere på tennene og vakrere å se på. Vi kombinerer skandinavisk designtenkning og batteriteknologi i verdensklasse med det vi kaller "Gentle Dentle Tech"-design for å minimere vekt, vibrasjon og lyd, mens den rengjør forsiktig og er brukervennlig. For å gjøre ting enda enklere, har vi i Dentle opprettet en abonnementstjeneste for refilbørstehoder og tilbyr også alle abonnenter livstidsgaranti på våre elektriske tannbørster.

sveriges-tandlakarforbund-logo

Den svenske tannlegeforeningen anbefaler bruk av en elektrisk tannbørste.

0
    0
    Handlekurv
    Handlekurven din er tom Gå tilbake til butikken
      Calculate Shipping